Svar;

Just nu har han ett jättetunnt regntäcke eftersom vädret är lite ostabilt och hagarna är leriga. Dandy gillar ju inte att bli blöt så om det ser ut som att det ska börja regna så sätter jag hellre på honom ett täcke än att han ska behöva bli blöt ;)
När det var väldigt varm så hade han flugtäcke på sgi de dagar han vilade och de dagar som jag både skulle jobba och träna hade han ett jättetunnt täcke. Eftersom jag tränade under arbetstid så behövde jag ju kunna göra iordning honom så fort som möjligt, och det är ju inte jätteroligt att komma till ett träningspass med en grå ponny.. ;)

Sen har han ju alltid boots runt om för att han inte ska trampa av sig fler skor :)


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

SV: det tror jag inte :P

2010-08-03 @ 13:29:28
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0