31/12 2010

Årets sista dag! Sista dagen på hela 2010!
Det här året har varit väldigt blandat och ni ska få er en liten årsresumé senare! Inte bara med tävlingar då alltså, utan rent allmänt hur det här häståret har varit! :)
Och första inlägget nästa år kommer att handla om målen 2011! Det är redan färdigskrivet och komemr att publiceras 00.00 inatt! :)

Dampelidamp fick avsluta året med en välförtjänt vilodag! Dock tyckte han inte att han behövde vila.. vi gick nämligen på en liten promenad (som vi alltid gör när han vilar eftersom han alltid får vila dagen efter ett träningspass och då är det aldrig bra att hästarna står helt still!). Elelr ja, jag försökte gå på promenad medan Dandy hoppade och for i luften.. Så bra gick det lixom! :)
Jag klippte även klart honom sen, fast han ser ut som ett mongon. Men vill man inte stå still så får man helt enkelt skylla sig själv!

En lite tråkig sak med att Dandy står på Hogsta är att vi missar nyårscupen! Jag har alltid varit med på den, men iår blev det ju inte så. Men jag har hellre Dandy på Hogsta än är med på Nyårscupen lixom ;)

Ikväll kommer Fridolf hit och vi ska fira nyår tillsammans. Eller ja, vi bojkottar nyår och käkar middag och har det lite trevligt :) Mindre roligt är att vi båda ska upp och jobba 7.30 imorgon! Men det är smällar man får ta om man valt att jobba i stall! Synd bara att vi inte jobbar i samma stall den här gången heller! :P


Frida och Dandy, Eskilstuna 1 maj!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Läser du dressyrmupparnas blogg ? :)

2010-12-31 @ 19:37:22
Postat av: Ida Pantzar

Hmm det kan det ha vart? Eller nej vänta på tisdagkvällen åkte jag och mamma, med hästen, sen åkte jag med pappa (svart bil :P) på onsdag morgon... Så jag tror inte det heh :P

2010-12-31 @ 20:12:35
URL: http://fagelbroryttaren.blogg.se/
Postat av: carro

hihi själv ska jag släppa ut kusarna vid 7 och sen ska jag sooova lite mer! :P

2011-01-01 @ 01:28:42
URL: http://strimmoravljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0