Karros önskelista



Högst upp på min önskelista stod iår lite mera tid! Skulle behöva minst två timmar till varje dygn för att hinna med allt! Det är tufft att gå andra året på gymnasiet (även om min skola är jävligt slapp!), ha häst och ha två olika jobb att hinna med varje vecka! Det tar på krafterna kan man säga!

Nej men på riktigt då:
Högst upp står en Iphone 4! vem bangar på den lixom?! hehe :)
Ett par jeansridbyxor från Martha Ridewear vore ju inte helt fel heller.

Det var väl ungefär vad jag hade önskat mig, haha! Nej men både Iphone och Martha-byxorna är ju rätt dyra, så om jag bara önskar mig det så är ju chansen större att jag får det :)
Sen kanske jag kan räkna att jag får ha Dandy på Hogsta som en julklapp! Det är ju ändå rätt dyrt att stå där, även om jag kan göra väldigt mycket själv. Sen måste vi ju också betala stallhyran på v-by för att var asäkra på att behålla platsen! Så ja, egentligen är det nog den bästa julklappen jag kommer få i år! Tack mam o pap <3


Vad har ni önskat er i julklapp??

Kommentarer
Postat av: Elinore - Dressyrblogg

SV: jaa dem är verkligen det :D god jul :)

2010-12-23 @ 23:56:14
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0