22/2 2010

Red en stund på Dandy i ridhuset idag.
Jag trodde han skulle vara jättepigg, dels för att det var så kallt och dels för att han inte hade varit ute på förmiddagen. Men så vart det inte, han var istället jätteseg i början. När jag värmt upp honom lite så blev det mycket galopparbete med massor av övergångar. Då taggade han till och blev lite piggare iaf, men sen segade han till igen efter en stund.
Imorogn ska iaf annie hjälpa mig lite så får vi hoppas det blir bättre, o mjag tar mig upp ur sängen vill säga.. Jobbade hela kvällen i stallet och det var helt galet mycket att mocka! Det var som att morgonmocka hela stallet, och det gör man inte ensam på 3 timmar när man dessutom ska hjälpa barn, göra hö, sopa, klä på täcken och fylla vatten.. ;) så ja, jag är lite trött nu :)


har insett att nästan alla bilder är mer eller mindre likadana.. men dandy har sin lilla pose som han alltid gör på bild i stallet.. han älskar verkligen allt som har med kameror att göra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0