4/2 2010

Eftersom jag var ledig på förmiddagen idag så red jag då. Blev att jag red själv trotsallt, men Dandy var fin och blev elktrisk och så. Och idag kunnde jag både få till bra övergångar och bra avsaktningar! ;P
Dock fick jag höra att Danpis hade rullat fast imorse. Han gör ju det lite då och då. De flesta hästar får ju panik när dom märker att dom sitter fast och inte kan ta sig loss. Så först panikar dom en stund och sen ger dom upp. Men inte Dandy inte! när han märker att han sitter fast så lägger han sig direkt och väntar på hjälp..! smart grabb det där... -.- ;)
Men jag märkte ingenting på honom när jag red iaf, så verkar inte ha hänt honom någe.

Imorgon kommer som sagt veterinären ut och kollar honom. Har vi väldig tur så slipper han behandlas, men annars så behandlar Malin honom och då lär jag ju dessvärre inte få rida på ett tag, men det är det bästa för honom.
Förhoppningsvis så får jag med mig kameran imorgon och kan ta lite kort på min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0