15/7 2010

Nu har Dandy flyttat ut till Hogsta! Han verkar trivas bra i sin box bland alla giant hästar :)
Jag börjar inte jobba fören vid 12 imorgon så då hinner jag åka ut till stallet på förmiddagen och ta hand om honom, ut och gå en sväng och rykta honom :)
Sen rider jag nog senare :)

Lovade ju lite bilder från igår, och här kommer dom! Mamma tog bara tre bilder,så ni får allihopa :)



Visst att statestiken har sjunkit under sommaren, men det var bannemej fler än 5 läsare häromdagen.. :(


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Åh vad fina ni är matchade och allt!! :D Han ser oförskämt FIN ut för att inte vara helt igång måste jag säga, det ska du ha cred för! :D



Gick förresten tillbaka i ditt arkiv lite - och vilka framgångar ni har haft tillsammans, superduktiga! :D



SV; jaa, förstår det! :) Men New forrest SM har ju en tendens att gå i Skåne de flesta andra år så passa på, sommardressyren kommer ju varje år! och roligast är det ju när det är senior SM (Briar live härom året, det var grejer det!)



Jahaaa, det måste jag verkligen kolla upp, tack så mycket! För att hööks ser fejkade ut, det håller jag med om! vill jag ju inte ha! ;)

2010-07-15 @ 23:57:08
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fina ni är =D

2010-07-18 @ 10:03:32
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0