4/7 2010

dåliguppdatering.se var det här! men jag har ju faktiskt en anledning :)
Jag jobbar mellan 7.30 och 17 varje dag, sen åker jag ut till Dandy och är inte hemma fören vid 8-halv 9 och då är det bara middag, dusch och sängen som gäller, annars orkar jag inte upp nästa dag!
Det går iaf väldigt bra att jobba och det är väldigt kul! Dagrna går superfort och även om det blir stressigt och så ibland så blir det aldrig jobbigt och tråkigt! Jag går heller inte och längtar tills klockan blir 5 så jag kan få åka hem!
Idag hade hästarna vilodag så dagen har varit väldigt lugn. Vi var ute och skrittade på några hästar imorse och sen har allt varit lugnt, vi hann tillomed äta lunch innan 14.00 :D

Dandy skrittas 2x20 minuter varje dag. Det är lite stökigt att få ihop men det har löst sig ganska bra den här veckan. Egentligen skulle han ha fått följa med till Hogsta den här veckan som kommer, men eftersom Emma inte skulle åka med Helge till Falsterbo så behövde jag inte jobba. Så då fick Dandy stanna hemma. Men nästa gång jag jobbar (16-18/7) så kommer han antagligen att följa med :)
Nu ska jag iaf skritta honom imorgon också och sen ska jag longera honom tre dagar och sen får jag börja rida igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0