Svar;

Jag har läst igenom inlägget och förstår faktiskt inte vilken/vilka hästar du syftar på som "det inte finns något bra med". Ponnyerna jag tittade på var alla väldigt fina, men också väldigt svåra. Jag var inte tillräckligt duktig för att kunna plocka fram något bra hos några av dem. Det var en ponny som jag varken tyckte var fin eller gillade att rida, men den la jag inte in någon bild på. Pellerin är väl den ponnyn jag inte skrivit så mycket positivt om, men han var säkert jättefin men jag kunde inte få fram det hos honom. Jag har helt enkelt skrivit vad jag upplevde hos alla hästarna jag provred, inte hur dom var med sin ägare/ryttare! Alla kan inte gilla alla hästar, och visst är det tråkigt om någon itne tycker att ens häst är trevlig att rida på, men vad ska man göra? Alla har olika smak gällande hästarna! Dessutom vill jag också påpeka att detta är min blogg = jag skriver precis vad jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0