14/6 2010

Skulle tömköra Dandy idag hade jag tänkt, men eftersom jag fortfarande är sjuk så tänkte jag att vi framförallt skulle jobba i skritt men också lite i trav. I skritten var han väldigt seg, gick inte alls fram så som han brukar.  sen började vi trava lite och han var fortfarande lika seg. Sen helt plötsligt, från ingenstans, får han världen spel och drar iväg som en idiot! Hade jag inte suttit fast med fingret i linan så hade jag tappat honom ;)
När jag väl fått stopp på honom så blev det tömkörning i skritt först och sen longerade jag honom några varv. Då var han sådär riktigt seg igen.
Någonting är det som inte stämmer med honom just nu. Men vi flyttar ut till Lennartsnäs om en vecka och så kommer John dit ut 28 juni så får vi se vad han säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0