20/6 2010

Är hemma igen från Strängnäs. Väldigt trevlig helg måste jag säga att det har varit! Med Jennifer har man bannemej aldrig tråkigt! Tjejerna har iaf ridit väldigt fint och kom hem med två respektive tre rosetter!
Annie tog Dandy i fredags och eftersom min lur inte funkar som den ska så vet jag inte hur det gick ;) Sen var mamma ute och gick med honom igår och idag var det tänkt att mamma skulle gå med honom så skulle jag longera honom när vi kom hem, men när vi väl var hemma vid halv 3 så var jag så ruskigt trött (vi har gått upp vid typ halv 6 varje dag..) så jag orkade helt enkelt inte! Istället packade jag alla mina grejer på loftet. Packade allt som skulle hem och sorterade ut det som skulle med till Lennartsnäs. Vi åker ju redan på onsdag så det var lika bra att börja fixa nu!

Imorgon ska jag longera Dandy en stund och sen ska han få beta lite. Han kommer ju inte gå på bete i sommar men i en hage med lite gräs i eftersom dom inte har annat där!

Ska försöka släng in lite bilder från helgen om en liten stund. Blev över 1500 st så måste rensa ut lite först ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; Jaha, vad kul! Synd att jag inte hittat din blogg innan, isf hade jag kanske känt igen dig och kunnat hälsa och så! Men vi kanske ses nån gång framöver eller så :)



Tack så jättemycket! :D:D Nej, hon är faktiskt väldigt svår, lätt att energin rinner över och blir till spänning ist. Det blir lite balansgång där liksom, små mjuka hjälper och mest försöka parera! Ibland lyckas jag, ibland inte liksom :)



Hur gick det för dig? :D

2010-06-21 @ 13:23:40
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

SV; Jaha, okej. Tråkigt att höra! "/ vad är det som är fel?

2010-06-21 @ 18:03:09
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0