26/3 2010

Annie brukar ju tömköra Dandy på fredagar eftersom jag slutar så sent och när jag väl är i stallet så har lektionerna börjat för länge sen! Jag börjar ifs inte fören vid 10 på morgonen så jag borde hinna innan, men jag är inte direkt känd för att vara så snabb, framförallt inte på morgonen ... ;) Jag red ju på fredagsmorgnar hel hösten, men det var med nöd och näppe jag lyckades komma inspringande i klassrummet precis innan läraren stängde dörren.
Så under hela den här terminen har annie tagit Dandy på fredagar och tömkört honom. Men idag kunde hon inte så då fick jag helt enkelt pallra mig upp på morgonen och åka till stallet. Dock hade jag insett redan igår att jag inte skulle hinna rida, så jag gick med Dandy i ridhuset i 45 minuter. Han var ganska pigg så det återstår att se hur pigg han är imorgn när jag ska rida!


Erkänn att matchningen är ganska läcker med blåa lindor och röda flexilindor runt hovarna :D


Kommentarer
Postat av: PELLEN

jag som trodde du hade smak :P haha, skojja:D det var ju verkligen urläckert ;D <3

2010-03-27 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0