14/5 2010

Idag var jag ju med ponnytjejerna på tävling på förmiddagen.
Dom skötte sig alldeles exemplariskt allihopa! Pernilla och Power vann Lc kat. B, Ellen och Brolle vann, Jennifer och Torino tvåa och Ellen och Cappuchino trea i kat. C, dock bara två placerade.
I Lb blev Pernilla tvåa men bara en placerad. Ellen vann med Brolle och kom fyra med cappuchino ( tre placerade) och Jennifer blev femma!
Så roligt att åka med när det går så bra och dom är så duktiga!

När vi kom tillbaka vid halv 3 så longerade jag Dandy. Han var jättesnäll och väldigt lydig! Sen gick jag ut med honom ett varv på galoppbanan. Dock tycker jag att han är lite knackig i frambenen, så annie ska förhoppningsvis titta på honom imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där Brolle vinner ju alltid LC på 70%, kul att rida när man vet att man vinner? vägra gå upp en klass?

2010-05-15 @ 16:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0