17/5 2010

Dandy var riktigt piggelin idag när jag longerade honom! Men väldigt lydig var han! Annars brukar det vara det ena eller det andra, sällan både och.
Skrittade både fram och av honom ute och eftersom det var så fint väder så passade jag på att ta ett extra varv när jag skrittade av honom.

Idag skulle ju var sista dagen med longering, men Dandy är inte helt fräsch i benen. Så jag kan ju inte rida på honom om han inte är fräsch. Men annie sa att jag skulle fortsätta longera honom tills vi fått tag på veterinären. Hon skulle försöka få tag på honom imorgon, och förhoppningsvis så är han bara lite långsam på att svara på behandlingen :)
Så imorgon blir det alltså longering och då ska annie kolla på honom också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0