19/5 2010

Red en stund för annie idag och Dandy skötte sig finfint :)
Han känns väldigt pigg och framåt nu, så vi ska sätta igång honom lite lugnt och försiktigt nu eftersom det är en hel månad tills det är tävling igen. Veterinären sa att det bara var att rida på som vanligt, men vi tar det lite lugnt :)
Dock var det ju otroligt varmt idag, trots att det inte var så soligt på dagen. Så både jag och Dandy var jättesvettiga efter 30 minuter i paddocken! Så han fick sig en liten dusch idag också :)

Jag har lagt upp lite bilder på min fina Dandy på pixbox nu också för att ni som inte är vän med mig på facebook eller bdb också ska kunna se dom :)
här har ni länken: karrogrape - säbys dandy

Måste dessutom bara tillägga att dom har flyttat fram vår skolavslutning till 8 juni istället för 10 juni! Det beror på att vår skola flyttas till st. Eriks gymnasium i höst och dom behöver extra tid till flytten! Men jag lider minsann inte av det :D


världens finaste ponny <3
Idag har han faktiskt varit hos mig i 8 månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0