25/5 2010

Idag skrittade jag ut med Jennifer först. Vi skrittade hela rundan och det var som vanligt jättemysigt. För ett år sedan när jag red mycket på Jack och hon red sin förra ponny Honey så skrittade vi ut mycket och det var alltid så himla mysigt. Vi babblar alltid på om allt och inget och hästarna går mer än gärna brevid varandra utan problem!

Sen gick vi in och red en stund i paddocken. Dandy känndes väldigt pigg och framåt, utan att bli sådär jobbigt okontrollerbar. Han blev lite stark och var påväg att dra iväg en gång när det kom en hund i skogen på ena kortsidan. men jag har verkligen börjat lära mig honom nu och känner när han är påväg att dra. Då är det bara böja honom åt något håll så ger han sig. Men ja, jag red mest runt så som jag gjorde igår för att han ska få röra lite på sig i väntan på att John kommer på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0