Hästbloggar

Det finns ju en hel del hästbloggar här i vårt avlånga land!
Många vill bli störst och postar därför 10 helt ointressanta inlägg om dagen.
Jag läser faktiskt ganska många, dock bara "dressyr-bloggar" då jag inte är ett dugg intresserad av hoppning och allt som hör det till. Mycket roligare att läsa om dressyr - övningar, tävlingar, utrustning osv. Spelar egentligen ingen roll vilken nivå dressyren utövas på, bara det är DRESSYR så är jag nöjd :)
Nu har jag dock hittat min absolut favoritblogg!

rskvaller.blogg.se   har inte läst en så rolig blogg på väldigt länge! Tycker faktiskt att alla här ska ta sig en titt där och läsa om allt sant och osant skvaller! :D


Kommentarer
Postat av: Fanny

Säg några dressyrbloggar! hittar nämligen bara hopp bloggar! kram! :D

2010-05-14 @ 19:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0