9/11 2010 veterinärbesök!

Idag var ju John ute hos Dandy (m.fl) igen.
Han tyckte att Dandy såg väldigt fräsch ut och behövde inte spruta någonstans! Dom gjorde nånting med framknäna, kommer inte ihåg vad det hette, men ja nånting var det (fast inte spruta!). Dessutom hade han markerat lite på höger fram, men det trodde John också bara berodde på skon!
Så Dandy ska ridas precis som vanligt nu och det känns så jävla bra!
Dessutom hade annie berättat för John att vi hade testat att hoppa honom i förra veckan och det tyckte han absolut att vi skulle fortsätta med. Synd bara att ingen frågar Dandys ryttare om vi ska fortsätta hoppa, fast jag hade ändå inte haft något att säga till om! :P

Nä men så just nu känns allting väldigt bra! Efter ett helt år av behandlingar, igångsättningar, förhoppningar och besvikelser så är min lilla prins ÄNTLIGEN FRISK!
Men ett nytt besök av John är ändå inbokat för Dandy och Dws del om ca 4 veckor. Lika bra att hålla koll väldigt regelbundet eftersom det har varit så mycket problem!

Ska rida Dampet lite imorgon och på torsdag får han antagligen på sig sin sko igen! :)


Bild från i maj när Dandy var nybehandlad.


Kommentarer
Postat av: danskeeeeen

Så jävla unerbart hörru, superduperglad för din skull verkligen! :D <3

2010-11-09 @ 23:23:32
Postat av: Fredrika Källström

Gud vad roligt att läsa!! :D



SV; Jamen eller hur!? man vill u sköta sin häst så gott det går, och det är ju det som bygger förtroendet man sedan han för varandra, och tdet som gör ett samspelt ekipage ute på banorna sedan liksom!



men ja, jag säger ju också emot mig själv, mamma hjälper mig ju faktiskt ibland! men - man får ju dåligt samvete.. ;)

2010-11-09 @ 23:30:08
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Guud jag började nästan gråta av lycka när jag läste det här! Så gryyyyyyyyyyyyyym underbart förstår jag! Nu jävlar hoppas jag på dig Karrobäst!! <3

2010-11-09 @ 23:49:02
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0