26/10 2010

Annie har tagit hand om båda pållarna idag eftersom jag, som sagt, hade sjukt mycket att plugga.
Dandy hade varit fin och Kim hade blivit bra efter lite övertalning, men det är ju så han är ;)

Jag är så glad att annie hjälper mig så mycket, det är vekligen guld värt och jag uppskattar verkligen allt hon gör!

Annie tar Kimpan imorgon också (usch, börjar nästan få lite dåligt samvete över att jag knappt rider på pållen.. och förstår inte alls hur jag hade tänkt få till det inför hösttävlingarna..) eftersom jag slutar skolan så sent. Dandy rider jag på min lektion på kvällen. Jag jobbar på att papi ska komma och fota då på kvällen. Han har köpten nya kamera så jag tycker han borde öva lite i ridhuset.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0