11/9 2010

Som sagt så var det en tur i skogen tillsammans med Jennifer som stog på schemat idag!
Hästarna tyckte det var jättekul men var verkligen supersnälla! Dandy var mycket piggare när vi hade sällskap, han sprang helst av allt i ökad trav!

Vid halv 3 åkte jag, mamma och Pellen till Sjövillan för att titta på DM. Var ju anmäld dit, men pga smittan kunde vi som sagt inte åka. Så vi nöjde oss med att åka dit och kika på fina ponnyer! Vann DM gjorde lilla Cathrine Kleberg på Hennessy! Pellen känner ju dom lite halvt så vi stog och pratade med dom lite grann. Men helt sjukt hur duktig ungen är! Fan, tolv bast och rider såååå fint! Hon var verkligen en värd vinnare!

Imorgon jobbar jag ju i stallet så Dandy får nog ta sig en tur i skogen igen :P Eller så blir det bara en prommenad, vi får se :)


Kommentarer
Postat av: ellenpellen

vaåd halft? jag skulle säga 3/4!

2010-09-12 @ 00:31:06
Postat av: Mathilda

Du fotade inget va? :)

2010-09-12 @ 08:17:14
URL: http://anderssonantelli.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Jättefin bild på er!! :D



SV; Jag har aldrig sett henne på riktigt ens, och jag är inte ett dugg förvånad när jag läser detta?! Nej, NOT på hennes attiryd faktistk, blir svårt för henne att lyckas sen!!



Okej, ja vi hoppas på attitydproblem då, och att det även kan bli en ändring på dom! :D Men skogen verkar ju pigga upp er!? :D



Kram på dig också! :D

2010-09-12 @ 22:12:52
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Mathilda

SV: Antar att det var du som skrev kommentaren, om du fick några foton skicka dom är du jätte snäll ovasätt kvalitet :)Vad fin ponny du har!!

2010-09-13 @ 18:41:10
URL: http://anderssonantelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0