5/9 2010

Hann aldrig skriva något igår heller eftersom jag kom hem typ 10 i 7 och vid 7 kom Rebbans familj. Men jag hade ändå inget att skriva om så det gjorde inte så mycket ;) Dandy vilade eftersom jag jobbade, så han fick gå i hagen hela dagen. Brukar ju alltid skritta honom på hans vilodagar så att han inte står hela dagen, men vissa dagar går det bara inte och då får det bli såhär! :)
Jag jobbade ju iaf på hogsta hela dagen och det va rtävlingar där, så ett par fina hästar hann jag se! Emma startade 3 hästar - Helge, Ludde och Qui i MsvB:2. Hon placerade sig faktiskt tvåa, trea och fyra med dem! Duktigt!!

Dandy har fått vila idag också. Så jag och Pernilla gick ut en sväng med honom i skogen. Han är verkligen såå snäll att gå med nu. Förut tog han alla chanser att dumma sig, men nu skrittar han så snällt och gör ingenting!
Sen ryktade jag på prinsen och så fick han gå ut med sina kompisar i hagen :)

Imorgon ska jag till stallet på morgonen och rida på Dandy. Börjar inte fören halv 11 så jag hinner rida innan skolan. Eventuellt skulle annie komma och hjälpa mig lite också! :D
Sen efter skolan ska jag ut till Hogsta och titta på tävlingarna där! Det är MsvA:1 och Emma ska starta tre hästar och Josephine ska starta sin häst! Sen är det även några fler roliga ekipage som ska starta. Men det börjar redan kl 2 så därför får jag rida innan skolan :)


Dandy i vetlanda :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du tävla?

2010-09-06 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0