6/9 2010

orkar inte skriva så mycket nu, sängen lockar.. men en liten uppdatering får ni iaf!
Red Dandy för annie innan skolan idag.
Han var lite seg i början, så vi bytte till långsporrarna. Då vart han helt okej i traven. Efter en stund blev han väldigt fin, men jag hade inte riktigt den där känslan av att allt stämmde som jag hade i slutet på förra veckan. Galoppen däremot var super, framförallt till vänster (som brukar vara det svåra hållet). Han tappar lätt takten i vänstergaloppen, men idag var den super! Höger var helt okej, men inte lika bra som vänster.

Efter skolan åkte jag direkt till Hogsta och tittade på när Josephine och Emma tävlade. Välditg fina hästar och duktiga ryttare fick jag se! När jag åkte så låg Emma trea med Candy Man, men vet inte hur det slutade :)
åkte upp till stallet direkt efter för att ha fotografering med U-sek och sen rida på Luxia.
Gick faktiskt ganska bra med Luxia, mycket bättre än sist iaf!

Imorgon ska Damet få ge sig ut och skena i skogen, förhoppningsvis med mig på ryggen hela tiden.. ;)

Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: åh TACK så jätte mycket :D :D ha det bra :D

2010-09-07 @ 09:09:43
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Passa på att tävla om ett schabrak från Schockemöhle på min blogg!

Klicka här för att komma direkt till tävlingen:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/august/tavla-om-ett-schockemohle-schabrak.html

2010-09-07 @ 18:47:09
Postat av: warnmark -Vinn ett par KL strumpor

Sv; Tack :D

2010-09-07 @ 19:06:29
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0