7/9 2010

Blev som sagt en tur i skogen idag!
Började med att rida lite på galoppbanan och Dandy var rättså pigg. Så jag travade först två varv åt varje håll och sen red jag något varv i galopp. Eftersom Dampet var lugnet själ så bestämde jag mig för att försöka ge mig ut på rundan. Så jag började skritta ner mot träningsstället, men det var så sjukt hårt hela vägen, så jag vände hem och galopperade lite mer på galoppbanan istället :)
Efter typ en halvtimme räckte det och vi skrittade ut.

Så skönt att jag kan göra sånt här med min häst nu, för han behöver verkligen det! Han behöver den omväxlande motionen och blir så uttråkad av att bara springa på banan varje dag. Snart kanske vi börjar hoppa också, vem vet ;)
Skulle bara vara roligt att veta.. vad hade ni gjort med en häst som det inte gick att rida ut på? :)



Håller på att ladda ur min kamera från igår, men den ville inte ladda över bilderna till datorn.. lyckades få in två bilder innan den flippade ur... Det var iaf en bild på sanden och den här bilden på Ema och Ludde ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa dina favorit bilder på Dandy, både ridbilder och vanliga bilder?

2010-09-07 @ 23:28:56
Postat av: E

Kan inte du lägga upp bilder/film på din sadelkammare? :)

2010-09-08 @ 12:41:46
Postat av: G

Ja, det vore kul med lite bilder från sadelkammaren! Spec. eftersom du verkar ha gjort i ording den? :)

2010-09-08 @ 23:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0