8/9 2010

Annie har ridit på Dandy idag och han hade varit finfin! Pigg och framåt!
Så imorgon ska jag rida lite för henne. Han brukar ju vara så himla fin dagen efter att hon har ridit! :D

Jag red ju Theo på kvällen, som vanligt på onsdagar. Och det gick mycket vättre än vad det gjort gångerna innan. Han var inte alls lika slingrig och jag hade mycket bättre koll på yttersidan. Det vara fortfarande inte bra, men mycket bättre än tidigare den här terminen. Har varit sjukt omotiverad att åka och rida på onsdagar sista veckorna. Det har gått så sjukt dåligt, plus att gruppen inte är den roligaste.. tur jag har Dansken iaf :D men nu är jag iaf lite mer motiverad, även om jag saknar vår grymma junior grupp för jennie!


Bild på Theotott dagen till ära :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0