1/4 2010

Jobbade som sagt på eftermiddagen idag, så jag red Dandy strax efter 5.
Emma skulle inte ha några fler lektioner så hon stannade kvar och hjälpte mig lite, och Dandy blev väldigt fin! Även om han bara joggar så kan han ju fortfarande arbeta ordetnligt, och då är det ju alltid bra att få lite hjälp! Dampisen var rund och fin i formen (även om han hade kunnat vara ännu lägre) och travade bra! Tror att den där behandlingen gjorde susen för min lilla prins, och förhoppningsvis blir det ÄNNU BÄTTRE efter kiropraktorns besök på torsdag!
Nä men han är så duktig min lilla pållis!
Imorgon jobbar jag ju också hela dagen och så ska jag rida på plutten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0