16/4 2011

Dampisen gick bra idag. Red lektion för Emma och min lille ponny sprang foort! Nästan lite väl fort ibland, men det är lyxproblem och jag klagar inte! Har faktiskt film från idag också! Ska se om jag hinner slänga upp den imorgon, kanske tillsammans med morgondagens film från programträningen (om det går bra haha!).

Kom inte ifrån stallet fören vid strax efter 7, och vid halv 8 skulle mina kära vänner Carro, Frida, Pellen och Erkan och deras mammor komma hit och äta middag.. Så lite småstressigt blev det minst sagt, men bortsett från att Carro redan var här så var det lugnt :D

Imorgon ska vi alltså till v-by och rida program. Dock blir det inte supertidigt, vilket är väldigt skönt! Vi ska vara i stallet vid halv 8 ungefär och så ska vi åka vid 9. Har ju starttid 10.32, så det är gött :D Dampisen är laddad, Grapie är laddad! Emma tyckte att jag skulle försöka rida progrsmmet utan spö, men att jag ändå skulle ha det lättillgängligt ifall att han blir seg så kan jag bara ta det! Så vi kör på det imorgn och hoppas att vi inte behöver det alls :D

Nu ska jag ta och dejta kudden!
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0