Fyra tuffingar!



Var bara tvungen att dela med mig av denna lite smått fantastiska bild.. Det är Erkan som står för fotot, och det är taget när jag, Erkan, Fritzel och Pellen (+ mamisar) var och hälsade på bästa Carro (Ihrish!) på Stuteri Nådhammar i maj 2010!
Bilden är fantastisk på många sätt och vis, och bara för att nämna några anledningar:
* Vi går på led...
* Vi går i takt...
* Vi går i åldersordning...
* Vi går i längdordning... (även om det på bilden inte synss..)

Och man kan väl knappast missa det stora påstret jag har på mitt vänstra skulderblad? Det var efter att lilla MusseMus högg mig några dagar tidigare och såret var fortfarande öppet.. Ärret sitter så fint på samma ställe än idag ;)

Var bara tvungen att dela med mig av denna bild!

Kommentarer
Postat av: c

haha, älskar den bilden!!

2011-04-30 @ 10:17:26
URL: http://strimmoravljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0