Hästjakt..!

Som sagt så har vi påbörjat sökandet efter en stor häst nu. Jag ska inte påstå att vi letar jätteaktivt, men hittar vi något intressant i närheten så åker vi och kollar lixom :)
Nu på kvällen har vi varit i åkersberga och tittat på en häst - ett sto född 03. Hon är 1,70 i mkh, men känndes inte alls så stor att sitta på. Dessutom rörde hon sig lite lagom, så det var inte så extremt att sitta på.
Var en trevlig häst iaf, och fördelen är ju att hon inte är så gammal men kan ändå en hel del!

Varför har vi då börjat letat stor häst nu? Jo, förhoppningen är nämligen att vi ska hitta en bra häst innan det att vi säljer Dandy, så att jag kan ha ponny och häst paralellt och rida in mig på en häst och samtidigt ha kvar tryggheten i Dandy. Vi får väl se om det blir så, men jag hoppas det! :)

Helge på bilden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips: Om du ska lägga ut bilder på de hästar du provrider och vill vara lite "hemlig", döp om bilden innann du lägger ut den:)



Jag är inte så säker på att alla hästägare vill ha sina hästar utlagda på nätet, men du kanske har frågat?



Men jag misstänkte vilken häst det var du skulle titta på...

2011-04-27 @ 09:39:22
Postat av: Karro Grape

har aldrig ens funderat över att bildnamnet sparas så.. ;) Men tack för tipset :)

2011-04-27 @ 10:13:37
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0