Textkommunikation

Veckans roligaste lektion, helt klart! Kan ju förvisso bero på att Gunnar är rolig och kommer med stört sköna kommentarer då och då. Inte blir det ju sämre av att han då och då bjuder på hembakat fika och berättar roliga historier :D
Iaf så handlar veckans arbete om mobbing. En text på 400-450 ord ska skrivas om mobbing. Är uppe på 320 ord just nu och har en halvtimme kvar av lektionen, så nog ska jag hinna klart trots allt (för en gångs skull!!).
Därefter har jag en trevlig håltimme på typ 3,5 timme. Så då ska vi passa på att plugga matte inför dagens hemska prov...

I eftermiddag ska jag ut till stallet och prommenera med Dandy eftersom jag inte hinner rida. Ska ju vara på v-by vid 8 för att rida lektion halv 9 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0