Ännu en gång..

..undrar jag vad folk som inte har häst sysslar med på dagarna?!
Igår slutade jag vid typ 11 så då stannade jag kvar med några kompisar inne i stan och var hemma igen vid 4 kanske. Och vad skulle jag hitta på då hela kvällen? Tittade på Tv, tog en promenad, tränade en stund på crosstrainern och satt vid datorn. Men när klockan blev 21 hade jag ingen aning om vad jag skulle hitta på. Rastlös? Inte jag va?! ;)
Våra individuella val börjar först nästa vecka så istället för att sluta 17.20 idag så slutade jag redan 14.40. Åkte hem och hade ingen aning om vad jag skulle göra! Jag har ju lixom alltid haft fullt upp efter skolan sedan jag gick i sexan!

Ikväll ska jag iaf med mamsen till Stockholms hästbutik eftersom de har "Vip-kväll". Så vi ska se om de har något bra i utrustningsväg för en stor pålle :) Jag håller alla tummar för att det kanske kommer en liten häst från skåneland snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0