Första dagen, check!

Överlevde första skoldagen och mitt schema är rättså najs! :D Går 8.30-14.40 på måndagar med mediakommunikation hos Gunnar sista 3 timmarna. Tisdagar är jag HELT LEDIG! Så jäkla gött! :D Onsdagar går jag 10-14.45 med en 2 timmar lång håltimme mellan dagens två lektioner. Torsdagar är den dagen som är jobbigast, 10-17.20.. Inte jätteroligt att sluta så sent, men jag ska inte klaga för jag har det rätt bra i jämförelse med många av mina kompisar ;) Fredagar går jag 8.30-13.20, men andra och sista lektionen är mentorstid och projektarbete så det är rätt slappt ändå!

Känns faktiskt ganska bra om man säger så! Har hur lite lektioner som helst så jag förstår inte riktigt hur dom får ihop det, men men jag klagar inte!

I hästväg händer det inte så mycket just nu fasktiskt, mer än vad ni redan vet förståss. Jag ska jobba hela helgen, så då får jag iaf vara i stallet haha! I övrigt så rider jag ju ingenting nu när jag är hästlös.

Ni får gärna komma med lite tips vad jagska skriva om, händer ju inte så mycket här just nu ;)

<p>Tossan&lt;3</p>


Kommentarer
Postat av: Hanna

En frågestund kanske?



2011-08-24 @ 22:18:09
Postat av: Katrine

Yayy! Vad glad jag blir! Hur många riksdaler vill du ha för det?? :P

2011-08-24 @ 23:14:52
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0