hästarna hemma igen!

Nu är alla ridskolehästar hemma igen! Vissa ponnyer var dummare än andra om man säger så.. Vi fick springa runt hela hagen flera gånger för att få med några ponnyer hem.. De trivdes rätt bra ute på betet ;) Men tillslut var alla hästar hemma iaf!

Har fått ännu en update om lille Fridis. Hon är hur pigg och gladsom helst, bockar när hon har longerats och verkligen börjat "leva" igen! Jätteroligt verkligen! Känns bra att hon är där medan vi är borta nu över helgen, då vet man att hon är i goda händer! Inte för att jag inte litar på folket på Hogsta, men här får hon ju tränas samtidigt :)

I övrigt händer det inte särskilt mycket i mitt liv. Jag ska ta och skriva ett par inlägg som kommer komma upp under helgen när vi är borta :) Så helt tomt blir det inte här! Och jag har massa ovisade bilder som ni ska få se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0