På gång!

Äntligen börjar jag känna mig lite levande på riktigt igen! Efter att ha legat i sängen iprincip hela dagarna i en vecka... Sista två dagarna har jag faktiskt tillomed rört mig utanför huset! Men behöver jag ens nämna att jag kan typ hela tv-tablån utantill? Har ju inte gjort annat än att kolla på tv ;)

Idag ska jag iaf försöka åka ut till Hogsta, dels för att ha något att göra, men också för att jag måste hämta hem ett par ridhanskar. Jag och mamma åker nämligen till Skåne imorgon (över dagen bara..) för att kolla på en häst igen. Sen på söndag så ska jag jobba. Ska faktiskt bli lite skönt att komma igång med allt igen! Och ska jag vara helt ärlig så ska det tillomed bli lite skönt att börja skolan igen. Jag gillar rutiner! Mitt schema verkar rätt okej dessutom. Eller ja, jag tror det iaf.. Går ju inte riktitg att utläsa vilka dagar jag har individuella val, men har jag otur så slutar jag 17.30 på torsdagar.. Dock har jag bara en lektion på tisdagar mellan 8.30 och 9.45.. Jaja, jag vet inte riktigt hur väl det där stämmer, det får vi se när skolan drar igång igen på onsdag! Men eftersom jag inte är kvar på v-by längre så gör det inte så mycket om jag slutar sent. Förra året hade jag ju ALLTID tider att passa efter stallet, antingen skulle jag jobba eller så skulle jag rida på v-by. Nu har jag all tid i världen, men först ska jag se till att ha en häst också ;)

Fridis är fortfarande kvar på Karlslund och tränar på som attan! Hon har blivit riktigt fräsch och fin, så jag hoppas jag kommer kunna rida henne lite grann iaf när hon kommer hem igen! Jag saknar ju min lilla kossa!


Kommentarer
Postat av: Lovisa - TeamDJRK

Vilken fin bild!



Kika gärna in min blogg:

http://teamdjrk.blogg.se

2011-08-20 @ 21:39:11
URL: http://teamdjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0