Scooore!

Besiktningen gick galant! Så snarast möjligt kommer min framtida stjärna till Stockholm för att hänga på Stureplan som någon så fint uttryckte det! :D
För er som inte vet vad det är för pålle så får ni hålla ut tills han kommer, då ska ni få veta allt :)

Jag och mamsen åkte iaf bort till Hööks för att inhandla det viktigaste så att vi är lite redo eftersom mamma åker bort nästa vecka! Fick med oss benskydd, två täcken, tyglar och boots, och igår fick vi med oss ett regntäcke och ett träns. Då återstår bara en sadel.. Poppsan! Men vi ska prova min gamla sadel eftersom den är så himla skön! Så nu ska jag bara stå ut tills han kommer... Har en känsla av att tiden kommer gå extremt långsamt..! haha!


Finaste Dampis <3


Kommentarer
Postat av: Eva W

Härligt, vi är, som bekant, rätt nyfikna!

2011-08-26 @ 22:16:00
Postat av: Josäfin :>

Snygg blogg :D

2011-08-27 @ 12:24:43
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0