Sista dagarna..

Måndag idag, om någon nu skulle ha missat det. För min del hade det lika gärna kunnat vara söndag eller tisdag - jag har zero koll på dagarna för tillfället! Eftersom jag knappt har gjort någonting de sista två veckorna så har det inte spelat så stor roll vad det är för dag lixom!

Dagen till ära har det regnat, så jag har roat mig med att rensa typ hela mitt rum och garderoben. Kan inte bli roligare..! Lyckades få ihop 2 papperspåsar med skräp som skulle slängas och dessutom 2 överfyllsa papperpåsar med Ridsport tidningar som fick åka ner i källaren. Så ja, mitt rum är iprincip tomt nu!

Imorgon ska jag iaf försöka åka till Sumpan (tror jag det var haha..) och laga min lille ajfån! "Sprick-appen" ska bort efter att ha hängt med en hel sommar! Det har börjat lossna glasbitar från skärmen nu, så då känns det som att det är dags att laga den hehe..


Bjuder er på en gammal bild på mig och William från KM för typ 3 år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0