work work work

Jobbade ju idag också och var ensam under ett par timmar. Jos var iväg med en häst så jag hade hela stallet för mig själv ;) Söndag innebär vilodag för de flesta hästarna och idag var inget undantag. Dock brukar det vara standard att det spöregnar på söndagar.. Vädergudarna var dock på min sida idag och det var strålande sol när jag skrittade ut båe Qui och Helge. När det var dags för Fanelia att gå på promenad var det också sol, men när vi var påväg hem och hade sisodär 10 minuter kvar så började regnet vräka ner.. Inte så uppskattat av någon av oss!

I övrigt har dagen flytit på mucho bra. Och snart är det förhoppningsvis dags för mig att få börja rida igen :D tjohooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0