Dagens ridpass 3/12 2011

Roynis var ett riktigt as i början av dagens ridpass. Usch och fy, han var riktigt stel och motsträvig..
Dock tycker jag att vi lyckades reda ut det ganska bra! Jag gjorde massa snabba övergångar trav-skritt-trav för att få honom kvick i benen. Svarade han inte framåt på en gång så sa jag till honom ordentligt.
Innan jag får igång benen på honom går det inte att göra någonting. Lösgörande arbete är iprincip omöjligt innan benen öht har vaknat till liv ;)

Efter passet fick mamma agera fotograf och ta några bilder på oss. Vädret var superfint imorse, men när det var dags för fotografering hade det mulnat på lite.. en det är bättre än inget!

Ni får ett litet smakprov, resten kommer om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0