Dagens ridpass 6/12 2011

Var i stallet på förmiddagen idag och red min lille häst. Det fick bli i ridhuset eftersom det var stenhårt i marken..
Skrittade fram länge eftersom det var så kallt och jobbade sen en stund med skritten. Han var inte riktigt lika framme för skänkeln idag som han var igår, men det var ändå inte dåligt.
Eftersom jag inte ville rida honom svettig (han skulle ut i hagen 45 minuter senare.) så red jag inte på lika mycket som igår. Istället jobbade vi mycket i skritt och med alla dessa övergångar.

Imorgon är jag ledig från skolan, eller rättare sagt typ hemstudiedag, så jag ska jobba på eftermiddagen. För att slippa vara där halva natten så offrar jag återigen min sovmorgon för att åka och rida innan jag jobbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0