En hel dag senare

Dagarna har en tendens att verkligen gå i ett.. Det är redan första december!
Jag åkte ju ut till stallet efter skolan och möttes som vanligt av en gnäggandes häst. Han är verkligen världens charmigaste!
Benet var som sagt iskallt och superfint när jag kom. Känns ju jätteskönt, men samtidigt är det så konstigt att det går så mycket upp och ner. Idag hade han trots allt stått inne i ett par timmar när jag kom.. Men jag klagar inte, jag är glad sålänge benet är fint! ;)

Promenerade i ridhuset, mockade, ryktade och gjorde allt det andra vanliga och hann tillomed städa lite bland mina grejer innan padro kom och hämtade mig.
Väl hemma väntade en springtur som var bra mycket jobbigare än vanligt. Usch det tog verkligen emot idag. Men jag kämpade på och även fast det känndes som om jag sprang sjukt långsamt så var jag hela två minuter snabbare än vanligt!!

Imorgon är jag ledig från skolan igen (hähä jag gillar min skola!) så jag ska åka till stallet, plugga, träna och sen kommer min fina vän Frida hit på middag! Myspys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0