En lördagskväll.

Har spenderat den här kvällen i soffan framför tvn. Rätt gött det med!
Vid 23 ungefär kom jag på att jag har religionsprov på måndag, och morgondagen seems to be lika fullspäckad som vanligt, så jag satte mig helt enkelt och pluggade religion. Måste ju satsa lite när det är enda ämnet jag faktiskt ligger på Mvg i! :D

Morgondagen då? Egentligen ska jag inte göra särskilt mycket, men allt tar alltid så himla lång tid. Först ska jag ta en powerwalk på morgonen innan jag åker till stallet. Troligtvis har jag ingen bob med mig till stallet imorgon så då lär det ju ta ett par timmar där. När jag kommer hem måste jag göra mina sjuttioelva historiauppgifter som skulle varit inlämnade för ett par veckor sen ehehe.. Ska även hinna ut och springa och fixa iordning på alla täcken som ska skickas iväg. Som sagt, egentligen inget speciellt som ska göras men en jäkla massa småsaker som tar tid!
Roynisen ska iaf ridas, och förhoppningsvis kan han sköta sig lika bra som han gjorde på slutet idag!
Btw så kommer bilderna upp imorgon (idag) istället. Glömde totalt bort dom, men nu har jag kirrat ett tidsinställt inlägg åt er! :D

Nu väntar duschen och sängen på mig! Förstår verkligen inte varför jag är så sjukt trött jäm.. haha!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0