Hard work work

Idag har jag jobbat hela dagen i snöstormen. Tänkte att jag skulle vara smart och satte på mig gummihapperna imorse så jag slapp bli blöt om fötterna, men neeej.. då var det visst hål i dom.. :(
Dagen flöt väl på bra. Clara är ju hemma nu över jul så hon jobbade idag vilket var trevlans!! Och eftersom jag vet att hon läser så får hon en liten extra glad gubbe :D

Royne red jag på eftermiddagen och det började riktigt dåligt! Usch vad hemskt det var. Då kortade jag upp gramanen lite och tryckte på honom framåt. Tillslut så blev han fin. Men vi behöver verkligen träna nu! Dock vet jag inte om jag kommer hinna innan jul.. Jag har ju några mördardagar framör mig i skolan nu innan lovet så imorgon ska han bara få joggas lite.
Något som var positivt idag var iaf att han var väldigt pigg och framåt för skänkeln!

Som sagt, imorgon blir det bara lätt jogging för Roynis del. Nu ska jag ägna mig åt religionsboken och faktiskt stänga av internetet! Datorn behöver jag ju, men är internet avstängt kan jag inte göra så mycket annat än att skriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0