Man hinner mycket om man går upp kl 6 en lördag..

Gårkvällen spenderades med min käre vän fritte istället för Skolböckerna.. Hon ringde vid 19.30 och erbjöd en kvällspromenad som pågick till sisodär 23.
Imorse var jag uppe vid strax efter 6 för att köra till stallet. Roynisen gick ett mindre bra pass imorse, vet inte vem av oss som var mest ofokuserad..
Hann med att handla lite julklappar på vägen hem och nu är vi påväg till min morfar för att fira lite jul. Sen åker vi direkt därifrån till carro för att fira henne, därför blir det ingen mer uppdatering idag. Får jag en sekund över ikväll så ska den ägnas åt religionsboken..
Bjussar på en, för ovanlighetens skull, bild på mig själv..


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Du är såå hurtig som kan ta stallet innan skolan!! :O

2011-12-19 @ 12:46:23
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0