Ursäktar min frånvaro..

Long time, no seen typ.
Kom hem från Danmark igår och spenderade kvällen halvsovandes framför Greys Anatomy.

Idag har jag varit iväg till Sthlm Ridsport för att hämta ut mitt nya schabrak som jag beställde för ett tag sedan. Ååh min pärla kommer bli så snygg nu :D
Åkte vidare till stallet för att rida på min saknade lilla häst. Han hade skött sig bra med Clara och varit snäll. Det märktes verkligen på honom att Clara fått igenom bra mycket mer än vad jag får, han var mycket jukare redan från början!
Red inte särskilt hårt, både han och jag var nog lite trötta även fast han fick vila igår.
Gullig var han ändå, åtminstone när han gnäggade sådär gulligt som bara han kan göra!

Imorgon är det nyårsafton, om någon nu skulle ha missat det. Själv ska jag jobba och börjar redan kl 06.. Sen ska jag, precis som vanligt, bojkotta allt vad nyår innebär och hänga hos min käre vän Carro i hennes goa lägenhet! Nyår är överskattat, så enkelt är det bara!

Får väl se om jag hinner uppdatera er något imorgon, kanske lite liveupdate från stallet?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0