Viva la Danmark!

Hej kära vänner! Just nu sitter jag antagligen i bilen påväg ner till Danmark (tidsinställt..) och borde rent logiskt vara i typ Jönköping just nu. Min mormor fyller år så vi åker ner hela familjen för att fira henne.
Egentligen hade jag väl hellre stannat hemma och ridit, men det ska bli trevligt det här också.
Clara tar hand om Royne dagarna jag är borta, så han är definitivt i goda händer! Han behöver ridas till lite nu och då var det ju perfekt att Clara kom hem över julen :D

Jag har iaf förberett några tidsinställda inlägg åt er och förhoppningsvis finns det trådlös uppkoppling på hotellet och då följer datorn med :)

Hoppas ni får några trevliga dagar här i Suedoa så återkommer jag igen på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0