16/2 2011

Vilodag för lilla Dampis del, vilket innabar tidig uppgång för min del. Åkte hemifrån vid 10 över 6 imorse.
Skrittade ut på lilla prinsen och han skötte sig väldigt bra! Vi skrittade först ner till sjön och sen runt söderbergs, men eftersom han inte skrittar så snabbt så tog det 45 minuter.
Så innan kl var 08.00 var dagens motionering klar och Dandy var ryktad och påklädd. Han fick dock gå ut i hagen på eftermiddagen eftersom han kan gå i stor paddock då. Bättre att göra så dom dagar som jag ändå kommer tidigt :)

Nu måste jag ta tag i svenska-plugget, har prov i litteraturhistoria (medeltiden) imorgon eftersom jag missade provet i fredags. Dock tror jag inte att jag har några andra lektioner efter provet, så det är ju rättså najs :D
Annie kommer ut och hjälper mig med lilla Dampis imorgon! Sen ska jag till v-by stallet och rida lektion (om jag hinner..) och gå på tävlingsmöte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0