2/2 2011

Som sagt så började jag dagen med massa träning!
Sen gick jag från stora vägen till stallet (ca 2 km) istället för att vänta på nästa buss som skulle gå hela vägen till stallet.

Dandy hade fått gå ut vid 10 idag och skulle gå in vid 13, men jag var ju där vid halv 12 eftesom det är vid 12 han brukar gå in. Så det blev en liten miss där, men det är inte så lätt för mig att veta att han går ut senare och inte så lätt för clara och josephine att veta att jag kommer på förmiddagen :) Men han fick gå ute till 12 och sen hämtade jag honom direkt och gick med honom på en gång. Vi lyckades faktiskt gå tre varv runt ridhuset innan han började studsa! Nytt rekord! Men då gick vi iaf in och gick i ridhuset istället. Så totalt fick han prommenera i 35 minuter. Men när vi skulle upp från ridhuset igen så fick han damp på riktigt! Haha han studsade och hoppade hela vägen upp till stallet! Mongohäst!

Imorgon ska han ridas iaf. Sen ska jag verkligen försöka hinna åka upp till ridskolan till 19.00 eftersom det är teoriclinic. Jag missade ju den förra så därför vore det kanske bra om jag går på den här, speciellt med tanke på att jag har betalat/jobbat för den :)

Nu ska jag plugga lite träningslära till morgondagens specialidrottslektion. Veckans bästa lektion, hel klart! Bortsett från att den ligger på just torsdagsmorgnar.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0