Är man hästmänniska så är man!

Sitta hemma en lördagkväll hör ju till vanligheterna om man säger så. Jobbar man en hel dag och kommer hem runt 6 på kvällen och sen ska upp och jobba på söndagen också, så orkar man inte dra sig iväg på kvällen, iaf inte jag!
Så ikväll ska jag köra ett träningspass, kika på melodifestivalen (trots att jag är totalt ointresserad, men kollar ju bara för att lixom) och gå och lägga mig tillräckligt tidigt för att orka gå upp imorgon haha!
Skulle ju egentligen ha åkt och ridit på lilla Musse nu på em/kvällen efter att jag jobbat. Men jag fick inte tag på annie när jag hade slutat, och så ringde hon precis när jag hade kommit hem och då var det ingen hemma som ville skjutsa mig till stallet. Så det får bli en annan dag helt enkelt :)
Men i och med det så vart kvällen lite längre än planerat, så om jag hinner ska jag faktiskt sätta igång med det plugg jag har till nästa vecka :)


Lite random bild på Helge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0