Dagens vill ha


Är såå sugen på det här schabraket att ha till mina knallgröna lindor! MEEEEN, det finns bara i Allround.. :(
Eskadron har ju etti samma färg så jag jobbar på att få tag i ett sånt istället då :)



the pannband! Varje gång jag är uppe i butiken så står jag och klämmer på det där pannbandet, men det är inte värt att lägga 1500 spänn på ett pannband direkt ;)



Grimman som Dandy har på den här bilden köptes på Hööks i höstas för 29:-. Den har verkligen hållt hur bra som helst och är väldigt luddig och gosig! Hade hoppats på att Hööks hade någon liknande fast kanske i andra färger (såldes ju billigt eftersom det var en utgående modell), men jag kan inte hitta någon :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0