Hogsta vs. Vällingby

Nu ni!
Igår sa vi upp stallplatsen på Vällingby, så Dandy kommer inte komma tillbaka dit!
Han trivs så bra på Hogsta så det känns värt att låta honom stå där, även om jag verkligen kommer sakna Vällingby jättemycket!
Så det känns faktikst både jättebra och jättejobbigt!
På vällingby har jag ju alla mina kompisar och jag har spenderat så stor del av mitt liv i det stallet. Jag började rida där när jag var 6 år och har hängt i stallet i princip varje dag sen jag var 10 år!
På Hogsta trivs ju som sagt Dandy väldigt bra, och även jag! Inte för att jag inte trivdes på vällingby, men a!
Men det här är mitt sista år och jag vill verkligen satsa, och för att det ska gå så krävs det att hästen verkligen trivs och mår bra i sin stallmiljö!

Så ja, nu vet ni hur det ligger till, och jag vet att jag kommer få lite "hemlängtan" till kära Vällingby! ;)

Kommentarer
Postat av: Louise- var med och tävla om Veckans Blogg!

Rid vägarna på Drottningholm är verkligen underbara, jag har min ponny på Rörby haha! :)

2011-02-02 @ 21:53:57
URL: http://ponnymaffia.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du rida lvar på musse och för annie?

2011-02-03 @ 15:35:03
Postat av: Anna

Det låter bra det!

Slipper du bl a. ta en massa hänsyn till ridlektioner osv. Satsa nu och nå toppen!

2011-02-03 @ 17:13:53
URL: http://aminasss.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej, igen!



Måste bara påpeka att den där länken till bloggen ovan INTE har ngt överhuvudtaget att göra med mig! Vet inte alls vad det är för blogg???

2011-02-04 @ 00:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0