Inget veterinärbesök

John ringde vid 18 och sa att han inte skulle komm fören runt 20.30. Då skulle vi alltså först vänta tills dess, sen skulle allt göras med Dandy och sen skulle vi vänta 1,5 timme innan vi kunde ge honom mat (eftersom han troligen skulle droga honom). Så det skulle bli så sjukt sent, så istället kommer John imorgon vid lunch. Lite smådum tid, men men vad ska man göra?

Dandy fick iaf gå en promenad i ridhuset i 50 minuter. Man kan ju knappast påstå att han tyckte det var roligt ;)
Men imorgon kommer alltså John ut vid lunch. Jag jobbar dock, men det löser sig alltid. Efter att jag jobbat ska jag eventuellt upp till vällingbystallet och rida på lilla Silverhingsten :)

Nu ska jag träna lite, käka middag och sen hoppa ner i min mysiga säng! Är så sjukt trött så jag skulle enkelt kunna somna nu! ;)


Såhär ser det alltid ut när Dandy har fått nytt spån... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0