Ont om tid

har suttit med näsan i samhällsboken hela kvällen, utan att fatta ett skvatt av vad jag läst! Ju mer jag läser, desto mindre fattar jag...
Den här veckan är en ren helvetes vecka om man säger så! Har 5 prov och en redovisning (på 4 dagar då alltså..). Har gjort en planering för hela veckan med exakta tider för bussar och sånt för att jag ska hinna med stallet också. Tisdag och onsdag får jag rida på lunchen och sen åka ut efter skolan för att mocka och fixa, annars hinner jag inte.
Så ja, förvänta er ingen fantasisk uppdatering heller.. Det kommer när det kommer men jag ska jobba på det!

Dampis var iaf ganska fin idag, lite trött men han kämpade ändå på väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: Cappeli

Alltså, om du har så mkt denna vecka... Varför inre låta honom vila? Eller låter Emma/Annie eller ngn annan rida? Betala för mockning och fokusera på skolan.

2011-02-22 @ 07:43:31
Postat av: Karro Grape

Problemet är att jag ska tävla igen på söndag... Och emma är på semester och snnie har ju inte möjlighet att komma ut varje dag tyvärr! Men en vecka fixar man, för sen är det lov ;)

2011-02-22 @ 08:22:21
URL: http://karrodandy.blogg.se/
Postat av: Cappeli

Tävla igen alltså, me to :)



Hoppas du får njuta av ditt välförtjänta lov då!!

2011-02-22 @ 12:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0